Death Note Türkiye

Death Note Türkiye

Death Note Türkiye, Death note İndir, Death Note Fan, L, Kira, Death Note Altyazı, Death Note Fansub
 
AnasayfaSSSAramaKayıt OlGiriş yap

 

Öylesine sorular

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:37 pm

Laurana istediğim boy 1.88 fln Very Happy en sevdiğim dizi how ı met your kitaplarım değişiyor genelde aksiyon gizem fln Very Happy öğretmenler bilmiyrum adamına göre değişir Very Happy yok en iyi arkadaşım animeci deil
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:39 pm

benim de ama biraz sardı herhalde(benden etkilendi kızcağız Very Happy )death note'a başlıtıcam onu Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:41 pm

en iyi arkadaşım diyebileceğim biri yok hepsinin yeri ayrı Razz
ama sıra arkadaşım narutoyu izliyo Very Happy simdi dersler var ara verdi Razz
barış soru sorsana Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:45 pm

hadi öyle olsun hangi üniversiteye gitmek istersin ve ya hayalindeki üniversite Very Happy
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:47 pm

üniversiteyi amerikada okuyacağım(inşallah Very Happy )ama ilk önce iyi bi lise kazanmak lazım:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:48 pm

bi an kendi küçüklüğümü gördüm Very Happy
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 5:50 pm

Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 6:37 pm

peki bi soru daha odanızda yapmayı en çok sevdiğiniz kültürel aktivite(müzik vb)?? Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 6:37 pm

yine soru bulamadım da Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 6:46 pm

selin : anlamadım :S
barış : abd ye asla gitmem Mad neden bilmiyorum ısınamadım gitti yani Razz odtü'yü düşünüyorum ben türkiyede okuyacağım için Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 6:56 pm

bu arada soruyu yanlış yere yazmışsın ama olsun.. Very Happy
ya müzik dinlemek falan ne biliyim ben en çok gece ışıkları kapatıp müzik dinlemeyi seviyorum(garip mi)ya cevap vermek zorunda değilsin zaten soru bulamıyorum bulduklarım da saçma ve absürd oluyo Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 6:59 pm

napiyim hayatımda kimseye bu kadar çok soruyu aynı zaman dilimi içerisinde sormadım Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:10 pm

Tuba küçüklüğümde di ama master fln olursa sorun olmaz ayrıca bende ankarqada okumak istiyrum oraya gidersek buluşalım Very Happy Very Happy o dam da her yeri, kapatıp ses çıkmasın diye dışarı 5+1 imle müzk dinlerim arada basket oynarım 1 yıl öncesine kadar da gitar çalardım Very Happy
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:30 pm

selin: ben sürekli soru sorarım Razz
master için nere olursa artık o farketmiyo da .. üni önemli Razz
odamda yapmaktan hoşlandığım bişey yok yeteneksiz insanım ben Razz
soru: bu saatte burada ne işiniz var?? -- saatin nesi varsa artık Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:32 pm

bilmem gidicek başka yerim yok burda takılıyorum böyle Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:34 pm

ben de sessiz kız oluyorum güya Very Happy (servisçi ve dershanedekiler öyle diyo ama arkadaşım olduğu zaman çenemi tutamam ve not servisteki tek ortaokullu benim o yüzden olabilir diğerleri liseliXD)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:40 pm

o yüzdendir büyük ihtimal Razz bu arada ben gerçekten sessiz kızım Razz
soru: hangi dili öğrenmek istersin??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Perş. Eyl. 23, 2010 7:43 pm

japoncaXD zaten onun dışında işime yarayacak dilleri biliyorum(türkçe,ingilizce 1 yıl ispanyolca)
hımm ben de soru buliyim(söz bu sefer düzgün olcak Very Happy )

tanışmayı istediğiniz ünlü(şarkıcı,oyuncu vs.)?? Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 2:28 pm

cidden yok Razz
--aaah ah bi ing öğrensem neler yapıcam da Razz yapmıcam ama neyse Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 3:03 pm

Razz Very Happy
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
DEATHNOTE_L
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 10/01/09 Mesaj Sayısı : 571 Nerden : İSTANBUL İş/Hobiler : resim çizmek_anime_rock-metal-gothic müzik

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 3:47 pm

Güzel başlık... Ama ben sadece haftasonu girebileceğim için geri kaldım... -_- Aklımda kalan sorulardan bazılarına cevap vereyim...
1)Hangi üniversite?
- Tanrım İstanbul^da biyoloji'yle ilgili herhangi bir üniversite olur, fark etmez... Ama İstanbul Üniversitesi veya biraz daha hayalcilik yaparsam İstanbul Teknik Üniversitesi kafi... XD
2)Odanda ne yaparsın?
-Valla evin her köşesini kullanmaktayım, odamı sadece MP3ümü dinleyerek uyumak için kullanıyorum XD Ders çalıştığım oda, odamın yanındaki boş oda (Bu nasıl bi cümle XD ) Resim çizmek, vakit öldürmek için olan mekanda abimin odası... Cosplay için üst kat + teras XD salon Tv izlediğim ve arada test çözdüğüm mekan... yani odamı pek kullanmıyorum çünkü dağınık ve toplamayacak kadar üşengeç ve pisim XD
3) Öğrenmek istediğin dil?
- Tabikide japonca ve bu konuda çalışmaya başladım aslında XD Japonca öğreten bi kitap aldım. Ama şu sıralar pek çalışamıyorum testlerden falan... Bi yandan dil bilgisi bi yandan da kelime çalışyodum... İsterseniz bi konu açayım burda bildiklerimi sizlede paylaşırım hep birlikte öğreniriz Very Happy Ama çok nadir çalışcam malum sene... Sad
4) Tanışmayı istediğin ünlü?
-Bu sorunun cevabı bayağı uzun olur XD Neyse bikaçını söyliyim... İmkansız olsa da Mustafa Kemal Atatürk ( Sad ), Şebnem Ferah, Amy Lee, imkansız olsada Kurt Cobain ( Sad ), Ken'ichi Matsuyama, James Hetfield... Şimdilik aklıma gelenler bunlar Very Happy

Sorum:
-Yaşadığınız en büyük macerayı giriş gelişme ve sonuç olmak üzere kompozisyon şeklinde yazınız... XD (Okulun etkisindeyim... Sad Kısaca da olur XD )
_________________
Ey karanlıklar içinde kaybolmuş zavallı gölge
Herkesin canını yakıp, yukardan bakarsın
Günahlar içinde boğulmuş bir karmanın ruhu
Birkez de ölmeyi dener misin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Laurana
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 19/05/09 Mesaj Sayısı : 779 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : Anime, Film, Almanca ve daha bir sürü boş iş

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 3:55 pm

giriş gelişme sonuç :S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ThePeace
DN Müdavimi
DN Müdavimi
avatar

Erkek
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 20/07/10 Mesaj Sayısı : 1175 Nerden : Adana İş/Hobiler : ps3 kitap basketbol yüzmek vb. spor yapmak

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 4:15 pm

örn. Giriş : kapıdan girdin Very Happy gelişme: sınıfta olanlar Very Happy sonuç son zil Very Happy nsl açıklayıcı oldumu Very Happy
_________________



Brothers
Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://animeseverler.benimforum.org
SEL!N
DN Dostu
DN  Dostu
avatar

Kadın
Yaş : 19 Kayıt tarihi : 25/08/10 Mesaj Sayısı : 258 Nerden : İstanbul İş/Hobiler : film,anime izlemek,kitap okumak,piyano çalmak,resim çizmek...

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 4:25 pm

hehe Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
DEATHNOTE_L
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 10/01/09 Mesaj Sayısı : 571 Nerden : İSTANBUL İş/Hobiler : resim çizmek_anime_rock-metal-gothic müzik

MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   Cuma Eyl. 24, 2010 4:30 pm

Üff XD benim gibi hayatınız monoton mu hepinizin yani XD
_________________
Ey karanlıklar içinde kaybolmuş zavallı gölge
Herkesin canını yakıp, yukardan bakarsın
Günahlar içinde boğulmuş bir karmanın ruhu
Birkez de ölmeyi dener misin?

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content





MesajKonu: Geri: Öylesine sorular   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Öylesine sorular

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 5 sayfası Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Death Note Türkiye :: Konu Dışı :: Geyik Bölümü -